ajajaj

Vilken träningsvärk jag har! Efter måndagens balettlektion hade jag bara ont i vaderna. Eller bara.. det gjorde ont varje gång jag gick. När jag kände efter lite extra hade jag träningsvärk på insidan av låren också, precis ovanför knäna. Hur ofta får man det liksom?!

Igår kväll, direkt efter jazzlektionen, kände jag snabbt av att jag skulle få ont idag. Mycket riktigt, träningsvärk i magen och sidorna, och hela benen och rumpan. Har ganska svårt att gå efter att jag har suttit stilla en stund och framför allt svårt att gå i trappor. Precis som det ska vara :D

I söndags beställde jag min kurslitteratur inför mitt tekniska basår. Drygt 1200 riksdaler gick det på. Funderade ett tag på att försöka hitta begagnade böcker men samtidigt vill jag ha mina egna, och dessutom kunna spara dem när jag läst färdigt. Nu när jag nyss har flyttat har jag hittat en del anteckningsblock från gymnasietiden... Vad mycket man skrev och lärde sig (vissa delar har dock försvunnit mer eller mindre..)!

Nej nu ska jag gå till Röhsska och se om de har någon intressant utställning, innan jag åker tillbaka hem till mamma. Ikväll bär det av till mormor och sommarstugan, och det första jag ska göra imorgon bitti är att bada i den underbara Alstern!

So long


Kommentarer
Postat av: nina

fan va kul o dansaaaaa!! balett, me like!! Synd att vi missar varandra när du är i Vås. Hoppas vi ses snart

2008-08-15 @ 15:39:41
URL: http://ninita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0