ännu en vecka (nästan) har gått

I tisdags vaknade vi strax efter 9 eftersom Malins kompis Monka skulle komma förbi en stund. Vi snackade lite, åt frukost och sen åkte jag och Malin vidare till stan för att träffa Natalie och inta lite lunch. Natalie som jag inte sett på jättelänge och som ska få en liten bebis i november var rund om magen och lika glad som vanligt. Efter en stunds strosande på stan skulle Natalie hemåt så jag och Malin gick för att fika på Cornetto, och vilka ser vi där om inte Viktoria och Sahar?! De har jag inte heller sett på hur länge som helst. Konstigt nog med tanke på att Viktoria bor och pluggar i Göteborg och vi därmed är de som bott närmast varandra hela tiden.. Skärpning! Var kul att se er i alla fall! Efteråt gick jag mot bussen för att ta mig an den andra lektionen hos Liz, denna gången fridans. Åh vad roligt det var! Jag struntar fullständigt i hur jävla jobbigt det är när jag dansar, jag kan bara inte köra mindre än 100%. Men det känns i kroppen dagen efter också... Pappa hämtade mig därifrån och vi åkte hem till Ramnäs.

Dagen efter åkte vi iväg med husvagnen. Var lite orolig för vad jag skulle tycka om det, med tanke på att det var 10-12 år sen sist, men det var som om ingenting hade hänt sen dess. Låg på samma plats som då, och bredvid Stigs vagn, precis som då. Dock hade jag extrem träningsvärk, igen, så jag hade lite svårt att röra mig de första dagarna, trots att jag stretchade jättemycket kvällen innan.

Idag har vi kommit hem med vagnen, hälsat på några grannar, lagat mat och kollat på film. Känns konstigt att jag ska åka hem imorgon, men så är det i alla fall. Ska hämta djuren på vägen hem, som för tillfället befinner sig i Göteborg hos mor. Sen är det raka vägen hem som gäller. Om jag orkar kanske jag går en promenad, just nu känns det som att jag kommer vilja det men vem vet, jag kanske hinner ändra mig.

På onsdag börjar skolan också. Eller det är upprop i alla fall. Jag börjar bli nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0