I'm singing in the rain...

"Men hur orkar regnet falla? Det måste vara världens tråkigaste jobb." Gurra

Idag har det regnat precis hela dagen. Risk för uppehåll mellan skurarna, som pappa brukar säga. Helt otroligt, tar det inte slut någon gång?!

Efter en natt med diverse telefonsamtal åkte jag och mamma iväg imorse mot Mariestad, närmare bestämt Julbotorp, för att hälsa på kära gamla Liz. Den underbara Liz som fortfarande äger balettskolan där jag tillbringade tolv av mina dansår. Hon är som en extra mormor till mig och det var dags att se hennes sommarställe. Vi bjöds på lunch och efterföljande fika så vi trodde magarna skulle spricka. Hann även med att gå en promenad på ägorna och se årets dansföreställning på film. Valda delar naturligtvis, eftersom det kan bli lite mycket ibland med, de visserligen söta, ungarna som dansar improviserat med sjalar för att farmor och farfar ska få se sin ögonsten på scenen.


75 bast och still going strong. Fortsätt så!

Nu har vi precis kommit hem till mor igen och håller på att laga mat, är jättehungrig igen. Det trodde jag inte skulle hända med tanke på dagens tidigare matintag... Sen blir det tidig kväll, men först en slurk Cocillana-Etyfin! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0