mom, mom, mom...

Så klockren, hade nästan glömt den här (:



Ännu en händelserik vecka slut. Fredagen flöt på med träning, en sväng på stan och på kvällen mat, en hel del fnitter och massage hos Jossa.
I lördags flyttstädade jag, Jossa och Theresia lägenheten på Wieneratan. Det tog fem timmar! Tyvärr, får man väl säga, var det jättefint väder. Hade ju hellre spenderat de timmarna utomhus istället. Efteråt käkade jag och Jossa på stan, och var skitdryga och fnittriga, så de andra gästerna där kollade konstigt på oss. Var ute och sprang i Pålsjö på kvällen och sen var det dags för utgång, tillsammans med Theresia. Skitrolig kväll, innehållande mycket dans (:, tack för det!
Idag har det varit en lugn söndag och det enda på schemat var gympatjejerna nu på kvällen. Det var ett tag sen nu som jag var på Gymnastikens hus, men det var lika roligt som vanligt. När jag kom in i hallen fick jag en massa stora kramar :D
Nej, imorgon börjar allvaret. Måste få min skönhetssömn innan dess. God natt folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0