sjukt mycket saker...

Så var flytten genomförd. Tack för hjälpen pappa, Jenny, Myran och Maggan. Utan er hade det tagit betydligt längre tid!

Det är verkligen inte klokt vad man samlar på sig grejer fort! Jag har bara bott hemifrån 1½ år och ändå var det mycket mer grejer att flytta än jag först trodde... Men ett släp och två fulla bilar senare hade vi fått in allt i lägenheten och källaren, och så var det bara dags att börja plocka upp allt igen. Idag har jag tömt sista lådan och ska bara få alla prylar på rätt plats, sen är jag klar. Trivs redan jättebra med assköna grannar och min stora balkong (:

Under helgen har det också varit kalas hos Nina i Stockholm, men som bekant har jag ju flyttat så jag kunde inte åka dit. Det hade varit roligt i alla fall om det hade gått. Det var en maskerad där man skulle klä ut sig till det man ville bli när man blir stor. Undrar vad jag skulle ha klätt ut mig till om jag hade gått..?

Imorgon kommer lägenhetsförvaltaren och tittar på lägenheten, igen, eftersom det är en ganska stor och ganska äcklig fettfläck från där han-som-bodde-där-innan haft sin säng. Hoppas jag kan argumentera för att jag ska få det gjort av föreningen, så slipper jag betala själv! Ska ändå måla om resten av lägenheten så då kan jag lägga pengar på det istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0