skola

Igår var jag två gånger på Olympen för att hämta otympliga brev. Det första innehöll mina böcker till plugget: matte, kemi och fysik (minsta boken ever, not! dessutom på engelska). Det andra var bredbandet så nu känner jag mig redo för att börja studera. I början av nästa år ska vi förresten läsa Matte D, på sju veckor! Det är sjukt snabbt..!

Ska bli skönt att komma in i rutinerna igen i alla fall. Jag har saknat att ha allt inrutat med skola, träning och allt sånt där.

Dagens irritationsmoment: Min granne ställer hela tiden ut sina soppåsar i trapphuset, och egentligen har jag inget problem med det. Jag har själv en mikroskopisk hall. Det störande är att de inte tar de med sig när de går någonstans. Jag har själv kikat genom titthålet :P När jag kom hem idag fanns hela tre stycken (!) påsar på trappan. Nice.

Imorgon ledig dag - ska spenderas på träning, lite städning och Mamma Mia med Jo. Samt uppladdning förstås till att flyttstäda hela lägenheten på Wienergatan på lördag, jippi...


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack så mycket :D

2008-08-29 @ 14:27:22
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0