nuts

Idag har jag fått finbesök av Lopp och Max (även kallade Josefin och Maxine :P). De kollade in min fortfarande ofärdiga lägenhet, käkade lunch och spelade kortspel med mig. Tack för det brudar!

Imorgon jobbar jag min sista dag på Posten! Känns lite konstigt men ändå skönt. Jag har gjort mitt här. Nu är det dags att gå vidare. Vill inte fastna på Posten och just nu är jag grymt taggad för plugg. Kommer kännas riktigt bra att sätta sig i skolbänken igen. Undrar hur länge jag kommer känna så... Antagligen tills det är sjukt mycket att plugga och jag inte hänger med, haha. Slutjobbat innebär ju, för de flesta, också att man bjuder på något, så ikväll blir det morotskakbak för hela slanten. Längtar tills imorgon när man får äta det också :D

Plötsligt blev det varmt och fint väder igen. Det skulle väl regna idag?! Tråkigt att man måste jobba i alla fall. Helst skulle jag sitta någonstans och läsa eller så.

Haha, fick precis en påse nötter av en på jobb. Han åt upp mina nötter jag köpte innan jul och så skulle jag få en påse av honom i julklapp... Bättre sent än aldrig!


Kommentarer
Postat av: lopp & max

även kallade rapan & miffot / tim & sash ;)

är det cg som har varit i farten?

2008-08-08 @ 09:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0