flytt nummer 1

Igår kom Loppans pappa och tvillingbröder. Fullt hus med fullt ös. Idag har de börjat flytta ut hennes grejer och nu är det i princip tomt här. Dessutom ska de sova i hennes nya lägenhet så det kommer kännas konstigt, samtidigt som det i början mest kommer kännas som att hon bara är på semester och kommer tillbaka om några veckor.

Den största förändringen är att det ekar jättemycket nu. Speciellt i Jossas rum. När jag öppnar ett skåp i köket ekar det i hennes rum. Knäppt.

Har i alla fall slat en stund idag. Får ju passa på när det äntligen är sol igen, så lär jag ju försöka få en del färg innan Grekland så jag inte bränner sönder mig.

När jag bokade resan frågade hon om jag ville ha någon avbokningstjoffs ifall man skulle bli sjuk innan eller så. Då tänkte jag att vi inte hinner bli det eftersom vi åker så snart men nu har jag haft ont i huvudet i flera dagar och lite ont i halsen idag... Hypokondriker? Kanske. Men till den stora frågan, ska jag träna imorgon eller inte? Dagens i-landsproblem..!

Kommentarer
Postat av: Ninaaaa

hej stumpan!

det måste kännas lite mysko att gå omkring i ett ekande hus! hört något om studierna?



Btw.. Kolla brevlådan imorgon fredag! :D



KRAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!

2008-07-03 @ 11:44:56
URL: http://ninita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0