hyper

Helt hyper idag, fattar inte vad det kommer ifrån... Gick upp sju för att jag hade tvättid, och medan jag väntade på att allt skulle torka så hann jag med att städa lite, hämta grejer från vinden, målade klart balkongmöblerna och handlade. Alldeles speedad! Sen åkte jag till Frillan och mötte Jossa, gymmade en liten stund, sen hem igen för att äta och duscha innan det var dags att jobba.

Har ni sett Norges herligste? Som Norges svar på Filip och Fredrik, fast roligare tycker jag nog. Igår i alla fall gjorde de ett reportage om en man som gillade tajta byxor väldigt mycket. Och då menar jag TAJTA!! Det var ingen trevlig syn...

Ikväll kommer Malin hit och hälsar på, sen på fredag åker vi till KOS!

I övrigt har jag för tillfället ingen dator, så det kommer nog bli lite glest mellan blogginläggen. Jossa har, såklart, tagit med sin till nya lägenheten och mamma har min hemma hos sig för uppdatering.

Tjobre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0