KOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Resan till Kos är bokad, yeah! Äntligen kan man andas ut, började bli lite stressad över hur vi skulle komma dit, och till vilket pris, men det här blev ju bra. Har varit en sväng på stan idag och gått in på alla möjliga resebyråer för att hitta det billigaste priset.

I övrigt har jag köpt solkräm inför resan och suttit i solen i Stadsparken och läst. Skönt att det börjar bli lite varmare nu så jag kan grunda lite i alla fall innan vi kommer söderut, så jag slipper se ut som en kräfta hela resan... haha.

Snart dags för dagens jobbinsats. Hur ska det gå? Höll nästan på att somna medan jag åt... :P Tack och hej, leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

banana, jag har hittat ett billigt hotell, ca 350 euro för en vecka för alla tre. Ska jag boka? Hur gör vi med betalningen av flyget? Sitter och tittar på tåg och flyg till hbg nu, vi får höras om exakt ankomsttid. =) puss puss puss

2008-07-02 @ 20:02:57
URL: http://malinchen.blogg.se/
Postat av: Clara

Åh vad kul! Vilka åker och när?

2008-07-03 @ 09:01:47
Postat av: banana

jag och brall som åker bara, men douglas och en massa andra är redan där.. :D

2008-07-03 @ 16:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0