pju!

Jaha, då var det dags för flytt i övermorgon då. Har packat som en gnu hela dagen så jag vill egentligen inte komma hem ikväll, så slipper jag se skiten. Ikväll efter jobb (observera jobb och inte jobbet, de säger så här i Skåne...) kommer Jossan hit till Posten och möter mig, och så ska vi (jag) hämta nycklarna till min nya lägenhet! Jag vågar nämligen inte åka själv eftersom han som bott där innan är lite av en skummis. Antagligen jättesnäll och bara ensam men ändå lite.. mysko liksom.

Om jag då godkänner städningen ikväll, vilket jag antagligen kommer att göra eftersom att den tidigare hyresvärden med familj verkar vara smått pedantiska, så kommer jag cykla fram och tillbaka hela förmiddagen imorgon mellan nya och gamla lägenheten och flytta så mycket grejer jag kan utan bil. Dels för att få in känslan lite för det nya, dels för att mäta en hel del inför eventuella nya köp, och dels för att det ska bli lite en aning mindre att flytta på lördag.

Imorgon kväll kommer pappa hit också (: Vi ska åka och äta något trevligt och sen antagligen sova tidigt så vi orkar med dagen F.

Well, nu ska jag kolla in IKEAs hemsida för femtioelvte gången för att se om jag hittar något intressant. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0