sola och bada...

Säger som Malin, man kommer alltid på en massa bra överskrifter när man jobbar eller går på stan, sen när man väl ska skriva så har man glömt allt...

Igår var jag i alla fall på Skånetrafiken för att fråga hur vi ska ta oss till Kastrup när vi ska flyga till Grekland. Har nog aldrig varit med om mer dissig tant... Vad jag än frågade fick jag en snäsning till svar med ett tonfall som om jag var dum i huvudet.. Hade jag vetat svaret på frågan hade jag väl inte kommit dit?! Hade kollat upp ett tåg som vi skulle ta, och skulle bara fråga om jag kunde förköpa biljetten eller om jag var tvungen att köpa den där innan vi åker så sa hon att det inte gick något sånt tåg. Fick henne i alla fall att kolla i datorn, eftersom det var på deras egen hemsida jag hittat resan, och visst fanns den där! HA!

Stranden idag, Råå Vallar för att vara exakt. Skönt väder. Bara att jag blir så rastlös av att vara där själv så ringer jag till folk som inte har tid att prata med mig... hehe. I alla fall såg jag en mamma som gungade sina barn toppless. Okej, hon hade en väldigt snygg kropp efter att ha tryckt ut två ungar men... Nudiststranden ligger 500 meter bort. Så skulle hon fråga om någon nyckel till toalettenoch då skylde hon sig, varför det? När hon nyss stått helt öppet...

Nu är det tomt utan Loppish och jag vill också bara bli klar med flytten. 67 kvadratmeter ekande trea med skitande duvor på balkongen. Vilket drömläge..! Vill bara komma till min nya lägenhet och göra i ordning allt jag har funderat på. NU!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mohahahahaha jag hatar toplesstyper! Vi lär se ett antal snart tillsammans och bli avundsjuka på! See you soon baby!

2008-07-05 @ 12:42:27
URL: http://malinchen.blogg.se/
Postat av: Mallan

Hur ska du kunna blogga nu när jossan flyttar? har du en egen dator? Tänkte förresten att min får joina oss till grekland, så kan vi blogga därifrån =). puss puss½!

2008-07-06 @ 18:16:47
Postat av: ninooo

TJA bruttilajen!

vi var i karlstad hos eriks kompis erik som har flyttat ihop med sin tjej där, serru.



Vidrigt med topless-mammor.. eller, all typ av topless eller nudist-shit. stackars hennes barn.. HAHA.



kom det något brev i lådan må tro?



Ha det bäst i grekland. hälsa mallan brallan PUSSSSSSS

2008-07-07 @ 15:54:17
URL: http://ninita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0