hick

Här i Skåne säger man att det är någon som tänker på en när man hickar, varför gör man det?! Eller det kanske man säger i resten av Sverige också men jag har aldrig hört det förut, och speciellt inte i den här omfattningen... Ett tag hickade jag ju jämt och ständigt, betyder det att någon tänkte på mig jämt då? :P

Kollar på något program där en übersmal och en übertjock människa ska byta matvanor. Den smala tjejen åt så hon saknade två dagars kaloriintag, och den stora kvinnan åt så hon hade sex dagars kaloriintag för mycket i veckan! Helt sjukt, märker man inte efter ett tag att det går överstyr åt det ena eller andra hållet? Läskigt i alla fall.

Imorgon är det midsommarafton. Skulle fira den i stugan med släkten och Malin, men hon var tvungen att vara katt- och hästvakt tyvärr. Får ta det en annan gång istället! Ska i alla fall åka till Värmland ikväll, men jag vet inte om jag kan hålla mig vaken.. :P Var trött redan på jobbet. Ska åka buss 23.10 till Göteborg där mamma hämtar mig 01.50 och så åker vi till landet och är framme alldeles för tidigt på morgonen. Kommer vara jättepigg imorgon, eller inte. Blir nog en bra helg ändå. Alltid kul att träffa släkten, och så ska jag bada såklart!! Sen om det inte är för "friskt" så hoppas jag kunna simma en liten tur till sköterskeudden, har längtat efter det ett tag nu.

Tomas kommer med till midsommar också och han har med sig min födelsedagspresent förhoppningsvis. Bättre sent än aldrig (: Har alltid velat ha en sån! Ska bli min plugglampa, förhoppningsvis kommer jag bilja plugga även när jag egentligen inte orkar, bara för att jag gillar lampan så mycket.


Nu är det Design: Simon och Thomas. Simon är så skön, haha. "It's too much kaka på kaka."

Kommentarer
Postat av: mallan

jaaa! såg du programmet med den helt rosa lägenheten? Så fuuult! Verkligen kaka på kaka. Miss you bananen, vi ses snart! puss puss

2008-06-23 @ 11:34:22
URL: http://malinchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0