jobbigt värre

Fastnade i slutet av Armageddon igår kväll och började böla som vanligt...

Så har Jossa då åkt hem, imorse, och det känns tomt här hemma. Tog mig i alla fall ner till Gröningen och trädäcket där och solade en stund. Simmade en liten bit också, men hjälp vad kallt det var! Brukar inte vara så känslig, med tanke på att jag badade första advent..., men det kändes friskt så att säga. De påstod att det var 18 grader i vattnet men det kändes som mindre.

Ringde till Liz idag men hon var inte hemma så jag pratade med hennes man istället. Var jättelängesen jag pratade med honom men det var så kul ändå. Han sa att han alltid beundrat mig, det trodde jag inte men det var ju skoj! Blev jätteglad (:

Jobbet idag var JOBBIGT! Hur mycket som helst att göra, och dessutom krångliga saker som tog extra tid också hela tiden. Bra test på stresstålighet för kön var låång ibland.

Imorgon studentdagen!! Men jag ska först och främst till Akelius och prata med någon där om min lägenhet to be. Spännande och lite nervöst, precis som det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0