knasigt...

När jag skaffade min blogg ville jag ju, såklart, ha banana hellre än savve men det användes redan påstods det. Nu har jag vid olika tillfällen på olika datorer försökt kolla upp vem den där banana är men det finns ingen blogg som heter så. Så varför kunde inte jag få använda det då?!

Igår utgång med Maggan, Morgan, Simon och Marie. Mötte upp dem på Shakespeare på Knutan och sen gick vi till Tivoli, med en liten avstickare till Utposten. Kul kväll men inte så jättebra musik tyvärr. Däremot var det en kille där som var helt sin egen lilla värld, dansade non stop på sitt eget lilla vis och bar Buffaloskor! Hur länge sen var inte det?? Så man kunde ju roa sig med att snegla på honom då och då haha. Dessutom råkade vi ut för en lite speciell händelse vid toaletterna... En kille som stod i kön bankade på toalettdörrarna så de där inne skulle skynda på lite. Då kommer en man ut från den ena och skäller ut honom totalt. "Är det inte låst eller? Vad brukar det betyda? Tror du jag står här och filosoferar eller?!" Han smäller sen igen dörren jättehårt för att sen komma ut 30 sekunder senare och mucka.. Hjälp! Kanske inte ska vara så mycket mer där....

Kom hem vid tre och sen upp igen vid åtta för att sjunga i kyrkan. Trodde inte att jag skulle orka, fast jag var väldigt trött förstås. Ska nog ta en power nap snart, känns som att det behövs.

Ikväll kommer Jossa hem igen, från Göteborg den här gången. Känns som att hon varit borta mycket längre än sen igår morse bara. Har kanske hänt en hel del här i alla fall då.

Nej, nu ska jag fortsätta läsa Harry Potter. Jag är seg, jag vet! Sista boken i alla fall och det är jättespännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0