Lökigt värre

Brände mig på typ hela ryggen och låren igår. Allra mest i vecket mellan skinkorna och låren, så det gör ont när jag sätter mig.. haha.

Hade ju tänkt gassa lite på beachen idag också men åkte istället till Väla och införskaffade lite flyttlådor. Har börjat packa en massa nu så jag kommer ju nästan inte ha kvar några saker snart. Hoppas bara att vi hittar någon som kan flytta hit till första juli, annars kommer jag bara bo med mina lådor. Alldeles död lägenhet när till och med Jossas grejer är borta om jag ska bo själv här i juli. Var i alla fall grymt varmt idag och jag höll på att rinna bort på bussen, svettigt värre!

Idag ringde Malin :D Alltid lika kul att prata med dig Brallan! Hon berättade att hon var på Löga och kollade på Junitrofén, så började vi prata om Kenneth som alltid hade viktiga meddelanden i skolans högtalare. *en plingeliplongsignal med alldeles för hög volym* "Aa det är Kenneth här, alla fotbollstjejer ska mötas på grusplanen på tisdag klockan två" på bredaste västmanländskan ever.

Idag började en ny kille på jobbet. "Ja hej, eh, jag heter Kristoffer och, eh, söker en som heter, eh, Kristoffer." Såg helt livrädd ut men det verkade ge sig. Han är säkert en skön kille.

På vägen hem från jobbet var det fnissigt värre. Så borde det vara oftare, man mår bra av att skratta! När vi kom hem var det dags för käk, men jag, mitt nöt, ska alltid göra en massa andra saker fast jag är hungrig så magen skriker. Så hörs Loppans ljuva stämma från köket "Jag har fisit och spillt tomat här i köket. Men det luktar ingenting, det är bara lite kladdigt..."


Kommentarer
Postat av: the lopp

hahaha

2008-06-03 @ 07:11:25
Postat av: Anonym

fy tusan vad äckligt!

puss puss

2008-06-03 @ 10:22:27
URL: http://malinchen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0