underbara sol

I torsdags var Emma och hälsade på på Posten, och Lisa har jobbat också i tre dagar. Var ett tag sen man såg dem så det var ju skoj. Så kom Bill på jobbet och frågade om jag skulle med på fest på kvällen, först något slags studentfirande hos någon jag inte kände, sen efterfest någon annanstans. Kändes konstigt att komma till ett studentfirande där man inte kände en kotte men det var kul ändå. Drog vidare till Bill sen och när vi vaknade på morgonen mådde killarna inte så bra, så jag undra, är det så att killar oftare blir bakis? Alltså illamåendebakis. Jag blir oftast bara trött fast det ibland blir lite mycket dricka...

Lugn fredag med sol på varma Gröningen, blåste ingenting så det var grymt varmt! Åkte hem och slappade en stund innan jag gick på en promenad och det var fortfarande jättevarmt. Underbart!! Kom hem och kollade på friidrott. Oj, vad man känner sig vältränad, not... Speciellt inte när man äter kladdkaka samtidigt, haha.

Åkte till Gröningen igen igår, det har blivit min nya favoritplats. Gillar verkligen trädäcket där med de härliga stolarna och ljudet och lukten av hav. Solade tillsammans med MG och Ann-Sofie. Roligt att prata med folk som man inte pratar med så ofta. Satt till vänster om dem hela tiden så när jag pratade med dem kollade jag hela tiden åt höger vilket resulterade i ett illrött öra och ner lite i nacken, haha! Det svider... På kvällen träffade jag Emma igen på Hampan och sen kom Linus dit också. Skönt att träffas och snacka lite (: Tog oss vidare till PL13, GP och till slut Utposten och gänget utökades med Daniel, Jeppe och Lisa innan det var dags att dela på sig. Vissa skulle ju upp tidigt imorse för att sjunga i kyrkan... Skulle vara där nio och efter att vi sjungit åkte vi tillsammans till Råå Vallar för att avsluta terminen med lite picknick. De är så snälla i kören, vilket gjorde det svårare att säga att jag skulle sluta, fast jag stör mig på de flesta varje gång vi övar. Vissa kan verkligen inte hålla sin stämma och andra ställer dumma frågor non stop. Men nu är det gjort i alla fall och det är skönt. Bra att kunna skylla på att jag ska plugga ändå!

Ska snart gå en promenix i det fina vädret, kanske sätta mig på muren en stund? Det var längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0