minnen

Måste säga att jag har blivit nästan avundsjuk de två gånger folk har tagit studenten efter att vi gjorde det. Jag tyckte det var en jättekul dag, även om studentfesten på BMB på kvällen inte var så kul som man trodde. Men hela grejen med "paraden" från Djäkneberget (eftersom att vi vann Stadsorienteringen, yeah!), visst var det på studentdagen?, klassrummet med tal, jordgubbar och betygsutdelning innan utspring och sjung om studentens lyckliga dag och sen flakåkning med bland björklöv och stans snyggaste lakan, är det bara jag som saknar det?!

Måste ju skryta lite med att jag blev väldigt nöjd med Mallans klänning också, att det gick att få den som hon ville ha den!


I måndags var jag på yoga igen, var ett tag sen nu, men den här gången hade jag i alla fall vett att stretcha efteråt, vilket bara resulterade i träningsvärk i triceps, baksida lår och framsidan av axeln(?!). Känns som framsteg. Kruxet nu är bara att jag inte kommer kunna gå något mer i sommar, så när jag kommer igång i höst igen kommer jag väl inte kunna röra mig...

Hjälp vad det blåser här! Har hört att den skånska vintern ska vara regnig och blåsig men nu blåser det nästan som i februari.. Fast å andra sidan blir man lagom uppvärmd när man ska till Frillan, haha. Pappa sa något om 20 sekundmeter här, det är ganska mycket!

Igår satt jag och kollade igenom en massa gamla bilder, vad kul det är att påminnas om alla saker man gjort. Skrattade rakt ut med jämna mellanrum! Alla dessa knäppa/roliga/härliga händelser. Vill ni se ett urval så kolla min facebook. Här är ett smakprov :P


Idag kom jag att tänka på min och Malinchens resa till Paris i oktober, vad kul vi hade! Läste din blogg, Malin, om resan och kollade på bilderna igår. Vi måste verkligen göra om den någon gång, 25-årsresa kanske? :) Dock utan vissa delar...

Kommentarer
Postat av: mallan

ååå min fina klänning! vi kanske skulle ta en sväng till london eller barcelona nästa shoppingtur? Blir vi rika röstar jag på N.Y. Jag saknar dej anna! vi har så många roliga och sjuka minnen att prata igenom! Puss puss!

2008-06-12 @ 13:55:32
URL: http://malinchen.blogg.se/
Postat av: anonym

o va gullig du va:D jag ska ta studenten om 5 år men det värkar vara askuligt jag är bara 14:P men du va hur fin som helst

2008-06-13 @ 23:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0