1 timme och 20 minuter senare...

Nu har jag suttit i telefon med en, visserligen trevlig, människa från Lexmark i en timme och 20 minuter! Han skulle hjälpa mig med att få igång min bångstyriga skrivare, men trots den långa tiden som gick så hände ingenting. Konstigt nog. Jag har installerat, avinstallerat, startat om datorn, ändrat en del inställningar här och var, installerat, avinstallerat... ja, ni fattar. Nu har vi bestämt att han ska kolla upp var felet egentligen ligger när datorn påstår att den inte kan kommunicera med skrivaren, och han ska ringa tillbaka till mig när han hittat problemet.

I övrigt har jag hela dagen försökt få tag på Akelius för att klaga på att det tar så j***a lång tid för målaren att ringa till mig, men utan resultat. Ena stunden är det upptaget, nästa har de alla linjer ockuperade. Jag tror inte de vill prata med mig :P

Imorgon är det fredag - igen! Det går så sjukt fort. Kemilab på eftermiddagen sen är det helg. Och det kommer antagligen bli en pluggig sådan, förutom en dejt med Loppan såklart. Börjar bli tradition nu att ses på helgerna (:

För någon dag sen skrev jag att jag börjat bli så trött numera, men idag var jag förvånansvärt pigg hela dagen! Som följd av det var jag väldigt sugen på att träna, men fastnade istället i telefonen på grund av den envisa skrivaren, och nu har jag ingen större lust att träna längre. Dessutom är jag jättehungrig. Kanske ska gå på pilates imorgon istället? Eler både och? Hmm.. Lär ju bestämma mig snart eftersom passet börjar om knappt en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0