Du är saknad!

Det låter som att det är någon som har dött, men det är ju dig jag pratar om Mallan! Idag skulle min Malin ha kommit hit och hälsat på, men tyvärr fick vi skjuta upp det. Nästa gång vi ses är nog inte förrän i jul. Inte för att det är så jättelångt kvar, men det är alldeles för lång tid i Banana-Malinchen-tid! Miss you!

Idag har jag gjort min sista kemilab! Bara att skriva labrapport och sen behöver man inte tänka mer på det. Efter nästa tisdag har jag dessutom gjort alla fysiklabarna som står på schemat, och den behöver vi inte ens skriva rapport på :) Skönt.

Haha, jag blev nyss medlem på Tasteline, vuxenpoäng eller vad? :P

Kommentarer
Postat av: jossa

det har jag varit läääänge! ;)

joo, massage skulle inte vara helt fel! du, på lördag hänger du med ut va? om frida vill gå ut vill säga! då kanske jag t.o.m. ska dricka! :O

plingar dig, byebye!

2008-11-20 @ 13:27:33
Postat av: Marika

att plugga på "bara" gymnasienivå är jobbigt det med. När jag läste natur på folkhögskolan pluggade jag nog dygnet runt kändes det som ibland.

Tentan kommer att gå kanon ska du se, ta det bara lugnt och försök att inte stressa upp dig så mycket. Man kan inte göra så mycket mer än att göra sitt bästa, en del så går det eller så går det inte. Och klarar man inte tentan första gången så får man ju en ny chans.

2008-11-20 @ 22:16:55
URL: http://ikamarika.blogg.se/
Postat av: Marika

VA SKA LIZ HA KURSER I JUL!!! jag måste bara gå även om jag inte borde...

2008-11-28 @ 12:14:15
URL: http://ikamarika.blogg.se/
Postat av: Marika

attans... jag är inte i västerås någon av dagarna :(

2008-11-28 @ 12:16:23
URL: http://ikamarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0