höst, bra eller dåligt?

Jag tycker hösten är ganska mysig, så länge det är fint väder. Samtidigt är det så skönt att man har en anledning att få sitta inne och kura när det är regn och rusk. Men jag känner nu att hösten börjar få inverkan på mig, jag blir alltid så trött. Antagligen är det mörkret som gör sitt. Var väldigt jobbigt att ta sig upp ur sängen imorse, och det är ju ett bra (eller dåligt) tecken på höstens intåg. Jag är också konstant trött nowadays så jag gäspar i princip hela tiden, pinsamt när man sitter längst fram på föreläsning... Eller hur Marika? ;)

Idag fick jag förresten för mig att jag skulle ta ett till hål i örat. Varför vet jag inte men nu är det gjort i alla fall. Är et inte konstigt att man är beredd att göra hål i sin kropp för att smycka den? Igår hade jag, för ovanlighetens skull, inga örhängen alls, och jag måste medge att det ser lite läskigt ut med hål, liksom, i örat...


Imorgon är det sista chansen för målaren att ringa till mig med en liten ursäkt, innan jag ringer och klagar igen på att han satt min dyra tapet upp-och-ner! Borde han inte se att den ska vara åt andra hållet?! För tillfället flyger nu mina fåglar med magen uppåt, men jag har sagt att jag antingen vill ha det omgjort eller vill ha ersättning för det. Ju mer jag tänker och ser på den, dock, vill jag nog ha det helt omgjort. Samtidigt är det ju alltid trevligt med lite kosing. Vad skulle ni göra? Jag har ju ändå betalat en del. Hjälp mig!


Men nu är det dags för avfärd till kören. Hejs

Kommentarer
Postat av: jossa

om du stör dig på det, så säg åt honom att han får göra om det! det är det ju värt! annars kommer du bara gå å störa dig på det mer...

2008-11-05 @ 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0