i'm in heaven

Alla helgons dag, kyrklig högtid och därmed högmässa i kyrkan och kören skulle såklart vara med. Det var längesen jag var med och sjöng på mässa så det  var ju trevligt, men det är alltid klockan 10, med samling 9 så lagom till själva mässan har min trötthet hunnit ifatt mig och jag sitter och gäspar hela tiden. Pinsamt....

Hem en kortis och äta lunch sen till Danshuset för helgens höjdpunkt: workshop i streetjazz med Benke!!! (För er som inte vet är Benke/Fredrik Rydman en av medlemmarna i Bounce.) Sist jag var på en av deras föreställningar hade han halvlångt hår, så det var det jag väntade mig att se i salen, men istället var han med skäggstubb och rakat huvud, så jag kände knappt igen honom. Antagligen mest för skägget... Det var hursomhelst grymt kul att få dansa igen! Det är ju trots allt ett tag sen, nu igen. Imorgon är det dags för del två med ny koreografi. Jag kommer leva på det här länge! Sen väntar jag bara på att den steppworkshopen med JEERK som skulle varit i somras ska komma igen så jag får steppa av mig lite. 

Snart kommer Linus hit, vi ska ha filmkväll tänkte vi. Frågade några andra också men var lite sent ute så alla hade hunnit boka in annat före. Är helt slut så det ska bli skönt att inte behöva tänka så mycket. Borde egentligen ha pluggat men jag gör det imorgon istället. Ska framförallt ta sovmorgon imorgon och sova tills jag vaknar. Längesen! Sen plugga, dansa och plugga lite till.

Ta hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0