money, money, money

Åkte till slut till Friskan igår, hade egentligen tänkt gå på intensiv men det hann jag inte med så det fick bli medel istället. Det var ändå ett roligt pass så då gjorde det inte så mycket att det "bara" var medel. Efter passet satt en tjej och en kvinna utanför lokalen, som också varit med på passet. Så sa tjejen där (fattade först inte att hon pratade med mig) att jag borde bli ledare, att hon tyckte jag var duktig, verkade bra på att peppa folk osv. Jag blev jätteglad! Det värmer verkligen när någon helt främmande människa säger något positivt om en!

Idag har jag sovit ut, gjort matterepetitionsuppgifter på förmiddagen och kemilabbat på eftermiddagen. Vi gjorde estrar = man  blandar en (karboxyl)syra och en alkohol så just nu luktar mina händer alkohol, kul. Vi skulle dessutom lukta på alla estrarna, hjälp vad det luktade mycket!

När jag kom hem ringde min körledare och berättade att jag ska få ett stipendium som delas ut en gång/år till någon som är med inom musiken i kyrkan. Bra med klirr i kassan, som man kan göra något kul för. Gå på någon konsert kanske?

Jag har pratat både med Marika och Marie idag. Så kul att prata med er då och då! Vore kul att träffa hela gänget igen. Det var ett tag sen sist. Marie berättade också att Jussi ska ha någon slags julkurser så det ska jag försöka gå på. Tre veckor under julen, någon vecka borde jag i alla fall hinna med.

Nej nu är det dags för lite kemi igen (och Idol :P). Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0