träningsvärk :)

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen. Jag klarar mig inte utan att dansa! Det var så underbart att få dansa igen i helgen. Måste söka upp lite bra workshops att gå på snart!


Bump med Spank Rock, den ena av låtarna vi dansade till. Den andra var Pink med So what. Vi skulle bygga upp en aggression och sen när refrängen kom fick man äntligen utlopp för det. Så skönt att få vara lite "arg" utan att göra någon illa. Tänkte filma Benke också, dels för att visa vad vi gjorde för koreografier och dels för att kunna se senare vad vi gjorde. Tyvärr fick jag inte, de har det som en regel för att man inte ska kunna använda det på fel sätt.

Han gjorde reklam för deras kommande föreställning också! Biljettsläpp snart, för den som vill. Spelas endast i Stockholm, alltså ingen turné, med premiär 13 februari.

För övrigt pratade jag med min kära vän Clär igår och vi konstaterade att det nästan är två år sen vi sågs. Det är HELT SJUKT! Började nästan gråta idag när jag tänkte på det. Jag saknar dig vännen! Så för en stund sen kollade jag tentaschemat och om jag inte behöver omtenta kan jag vara kvar i Västerås till runt 17 januari, annars hade vi missat varandra precis, som vanligt.

Lång skoldag imorgon, börjar 10 men funderar på att åka tidigare om jag orkar så jag får någonting gjort, slutar 17.30. Pigg och glad när man kommer hem sen.

Tack för idag, slut för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0