trött trött trött

Åh det har varit två långa dagar nu. Igår var jag i skolan 8.30 - 17 sen direkt till Posten för att vänta på att Jossan skulle jobba färdigt. Direkt därifrån till Gläntanskolan för att spela med gubbarna. Idag försov jag mig en timme (fast det var väldigt skönt och antagligen välbehövligt) och kom till skolan 9.30 och var där till 17.30. Direkt till församlingshemmet för kör. Pju!

Helgen var händelserik. Min lediga fredag spenderas med att göra repetitionsuppgifterna i matten och skriva rent en del anteckningar. På lördagen mötte jag Jossan på Knutpunkten för att vu skulle över till Danmark en sväng. Det var ju Gränslösa dagar så man åkte gratis :) Strosade runt lite, åt lunch, jag köpte en mössa och sen åkte vi tillbaka igen. På kvällen träffades vi, jag, Teresia och Jenny, hos fröken Loppan och käkade tacos. Efter det utgång, först på Tivoli och senare på Cardinal. Precis när vi var på väg ut såg vi en medvetslös tjej bäras ut av två vakter, läskigt! Stackarn, hoppas det gick bra med henne.

När jag blivit avsläppt efter kören av snälla Lars sprang jag på världens sötaste lilla ullboll, en kaukasisk ovtcharka. Jag smälte som smör! Han var bara 10 veckor och jätteglad och ville hälsa på alla som gick förbi.


Nej nu är det sovdags! Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0