blödigt värre

Sitter och kollar på Cityakuten och bölar som ett barn. Väldigt känslofyllt och sorgligt. Har inte ens följt det mycket men har kollat av och till under åren och skådisarna har ju varit mer eller mindre desamma hela tiden.

Så vad har hänt sen sist?

  • Torsdag var det Detektivbyrån med Jossan, Martin och Ann-Sofie. Trevligt att se dem live. Det lät precis som på skivan, och så var de väldigt roliga och avslappnade mellan låtarna och presenterade låtarna på ett bra sätt.
  • Fredagen började med träning för Madde, step/core stod på schemat, och pluggade när jag kom hem. Eller försökte i alla fall men jag blev så sjukt trött så jag satte mig i fåtöljen med marsvinen på magen "en liten stund bara" och somnade naturligtvis. Tog mig en power nap och fick sen värsta städrycket. Skönt det ändå så man slipper tvinga sig...
  • Vid fem mötte jag Louise, Catharina och Ebba från min klass och vi åkte tillsammans hem till Catharina för att umgås lite utanför skolan. Vi lagade mat tillsammans och när Emelie och Nicole också kom dit bakade de. Efteråt kollade vi på film, Djävulen bär Prada för att vara exakt. Spelade en del Buzz, frågespel på Playstation för den som inte vet. Det var roligt, men hjälp vad jag inte kan någonting om film!
  • På lördagen åt vi frukost i olika omgångar, allt eftersom vi vaknade. Nybakat bröd, oboy och smoothie :)
  • När jag kom hem från Landskrona fick jag för mig att plugga. Höll på till nio ungefär. Kul lördagsunderhållning.
  • Söndag = tvättdag. Pluggade en del där också och var på intensivpass på kvällen.

Häromdagen hittade jag ett par jättesnygga stövlar på DinSko:s hemsida och var på Söder förra veckan för att se om de hade de där, men det hade de naturligtvis inte. Så idag var jag på Väla och, självklart!, så passade de inte. Storlek 38 som jag oftast har var alldeles för stor i själva skon men skaftet var för litet för mina vader. Hur ska man se ut egentligen? Sen fick jag hjälp att hitta ett annat par, men mina vader går ju inte i någonting. Slutsats: jag har helt enkelt för feta vader. Det är inte meningen att jag ska ha stövlar. Så istället strosade jag runt lite och hittade draperier till min lilla sänghörna så jag dels inte behöver skylta med min säng för eventuella gäster och dels inte behöver dra ner persiennerna i köket varje natt haha. (Solen kommer in genom köksfönstret på morgonen rakt i ansiktet på mig)


Kommentarer
Postat av: malinchen

mohahhaha trodde du skulle skriva om mens när du skrev blödigt värre, och tyckte rubriken i så fall var lite... snuskig. Letade och letade i texten men hittade inget, så det var nog att du var känslig, eller nåt. =)

2008-11-18 @ 10:08:39
URL: http://malinchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0