dramatik på söder

Jag har precis varit med om en traumatisk upplevelse! Kom ut från Özen och strosade hemåt förbi den där köttaffären som ligger där på Södergatan. Mitt framför näsan på mig passerar då en man med ett slaktat får eller liknande i famnen! Den var sån som man ibland ser på nyheterna, ni vet upp-och-ner-hängande och uppfläkta. Inslagen i en genomskinlig påse (det var så jag såg att den inte hade något huvud!) transporterades den in i affären. Mysigt! Glassen som jag hade i näven blev plötsligt inte så god längre...

Kommentarer
Postat av: Lopp

HERREGUD!!!!!!!!!!! Får man göra så????? Är inte det emot lagen??? Hahahaha!!!!! Tur att vilsna veggot inte var närvarande..........

2008-10-02 @ 10:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0