packning pågår

Nu är det snart dags att åka! Håller på att packa för fullt och har telefonkonferens med mamma stup i minuten, haha (och nu ringde hon precis, igen). Det föll sig så dumt så jag har labb imorgon eftermiddag så jag måste lämna in mina väskor på stationen, gå till skolan och labba för att sen direkt åka mot Göteborg där jag blir hämtad av mamma och vi direkt åker till Arlanda. Det ska bli så roligt att träffa alla och framförallt skönt att komma iväg ett tag! Eftersom vi inte har något höstlov får man helt enkelt fixa ett själv ;)

Igår var jag på step/skivstång75, mitt nya favvopass tror jag. Man blir så skönt trött efteråt. Egentligen hade jag ingen lust över huvud taget att träna, men då känner man sig å andra sidan ännu duktigare när man väl pallrat sig dit. Men det finns folk som inte ser ut att ta i alls, vill man inte ha valuta för pengarna? Det kostar ju ändå en hel del...

Precis utanför Friskis stod en bil parkerad vid vägkanten och föraren såg inte ut att vara på väg att köra, så jag cyklade om, och när jag var nästan helt förbi och skulle svänga in till vägkanten börjar hon plötsligt köra! Och hon kunde inte låta mig fortsätta cykla förbi utan jag fick låta henne köra vidare eftersom hon vägrade sakta ner.... Knäppa människor i trafiken! Tur att det inte gick i mer än sisådär 5 km/h.

Som tur är har jag fixat marsvinsvakt också till veckan. Jag har flirtat med en av grannarna och bett att de ska mata djuren. Du kan andas ut, Jossa, haha. Känns lite dumt att lämna dem bara, men de skulle nog inte må så mycket bättre av att flyga :P

Men nu är det snart läggdags och sen kan man ju säga att min resa börjar. Ha det så bra alla, jag är åter om drygt en vecka, utvilad och brunare förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0