brevlådekorg någon?

Idag har varit en kort skoldag, 8-12. Efter det åkte jag till Jossan för att vi skulle ut för att springa en stund. Tog oss till Pålsjö och sprang 3 km. När vi stretchade kom en man fram och pratade med oss, ett ganska bra tag. Han var 80 år och berättade (nästan) sin livshistoria. Han var väldigt pratsam (: Tillbaka till Jossans lya för lunch, och sen var det dags att åka hem. Försökte plugga en stund, men det gick väl inte överdrivet bra måste jag säga. Den härliga 2,5 kg tunga fysikboken på engelska lockar inte direkt... Mot kvällen fick jag besök av Jossan, igen, eftersom hon ville se fotbollen på sin tv som jag för tillfället har hos mig. Visade sig senare att hon även skulle sova över här också :D

Har en fråga till folket också: ni vet en sån där korg som man hänger under brevinkastet... Var kan man köpa en sån? Jag vill ha en. Eftersom jag har så liten hall tar all reklam upp all plats så det känns som att man inte kan komma in. Vad det lät överdrivet men det är ungefär så det känns i alla fall.

Bonne nuit tout le monde (åh vad jag vill åka till Paris igen!)

Kommentarer
Postat av: nina

Men åååh. sån vill jag också ha!!

har samma problem som du, papper och tidningar och dygligt överallt!

man borde gå till Cals Ohlsson o kolla, de har ju TYP allt. hehe

lycka till med skolan, du är duktig!

2008-09-12 @ 13:20:25
URL: http://ninita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0