ny dator, yeah

Var på Väla i igår. Sjukt mycket folk, helgen innan lön dessutom. Hur är det då nästa helg? Gick i alla fal en sväng på IKEA, som vanligt, och sen köpte jag mig en alldeles ny, alldeles egen dator! Äntligen. Sen var det bara det där med bredbandet också. Lättare sagt än gjort. Gav upp efter ett tag.

Idag har jag varit på Västra Ramlösa skola och hjälpt till med gymnasterna och lärt mig deras fristående. De är så duktiga och det är riktigt roligt att ha med dem att göra. Blev dessutom erbjuden att vara med hela helgen om två veckor på något slags läger. Vet inte om jag pallar så länge men jag har lovat att jag ska fundera lite på det.

När jag kom hem bestämde jag mig för att fixa det här med internet, det gick ju sådär. Till slut ringde jag Com Hems så kallade kundservice för att få hjälp, men jag kan inte påstå att det hjälpte speciellt mycket. Tjejen på andra sidan luren var väldigt otrevlig och påstod att hon inte kunde hjälpa mig, men att modemet fungerade som det skulle. Vilken tur! Men jag kommer fortfarande inte in på nätet..! Fixade det till slut själv, utan någon hjälp, och nu har jag dessutom trådlöst. :D

Åkte och tränade på eftermiddagen, handlade på vägen hem, pluggade en stund när jag kommit hem... Har hunnit med ganska mycket ändå idag!

Well well, ha det så bra allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0