ledig idag

Ledig dag = hemmadag = inte så mycket plugg gjort som man tänkt sig... Det finns ju alltid så mycket roligare saker att göra. Handla till exempel, eller städa :P Det var iaf skönt med en seg dag, men jag måste verkligen ta tag i tentaplugget nu. Tvinga mig lite i början så kommer jag in i det sen. Hoppas det blir bra, vill ju verkligen klara tentorna direkt så jag slipper omtentor.

Anyway så är det julphest på Hvillan på lördag men än så länge bara sex stycken anmälda tyvärr. Det är ju det nya sexmästeriets första fest och kanske inte tillräckligt många anmälda. Tråkigt om vi måste ställa in men då får vi istället se till att marknadsföra nästa fest bättre och hoppas att fler visar intresse. Men jag måste säga att för att vara en sån partyklass, där många är ute varje torsdag, så är det väldigt dåligt intresse för det här. Konstigt tycker jag.

Imorgon ska vi sjunga med Stämpus på Jacob Hansens hus, kommer inte ihåg vilka det var för, det är så många framtädanden nu innan jul så jag håller inte reda på alla. Det ska i alla fall bli roligt. När vi kommer dit ska vi börja med att mingla med gästerna, som inte vet att vi tillhör en kör, och sen helt plötsligt börja sjunga (:

På lördag är det julkonsert med GA och alla körer som tillhör där + Stämpus. Vi kommer sjunga en del tillsammans antar jag, och så ska jag sjunga både med kyrkokören och Stämpus som sjunger några sånger var. Det blir nog bra.

Surfade runt lite på nätet idag och hittade några roliga sidor:

http://studio.wyatt.se/projekt/jul09/
 här kan man designa en egen gran, eller rösta på min om jag hade kommit ihåg vad jag döpte den till...

http://www2.lth.se/kemijulkalender/2009/ från lunds universitet till er alla, en julkalender med nya experiment varje dag! Idag gjorde han till exempel en egen lavalampa.

http://www.crazyaboutcupcakes.com/candy.htm tja vad ska jag säga, handlar om att baka cupcakes helt enkelt.

Imorgon bitti ska jag tvätta, men nu ska jag gå och sova efter kvällens julavslutning på dansen. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0