ge mig värme!

Jag har kommit på att jag vill åka till Indien! Efter den här hopplöst långa vintern (antagligen lika lång som föregående vintrar mendet känns alltid värst när man har det just nu) vill jag till varmare breddgrader. Inte så ovanligt kanske, men av någon anledning har jag snöat in mig på Indien just nu. Någon gång, men antagligen inte under den närmaste framtiden. Är så evigt trött på snön nu, vill inte ha mer! Det var ju delvis därför jag flyttade söderut. I förrgår var det -9 grader här, höll på att frysa ihjäl på väg till skolan.

Min förkylning som jag trodde hade gått över nu, och att det bara var lite host kvar, har nu gått över till ännu mer host. Vaknade klockan 2 inatt av en panikliknande känsla över att jag inte kunde andas och inte heller hosta upp det som var ivägen. Till slut kunde jag i alla fall andas, men inte sova, så jag har väl sovit sisådär fyra timmar inatt. Oerhört pigg inför dagens plugg. Men som vanligt är allting förutom att plugga roligare när man verkligen behöver, därför har jag tvättat, diskat och städat också.

Imorgon ska jag till Väla och trängas med folk. Jag vill inte, men jag måste. När jag köpte skrivaren frågade säljaren om jag hade en viss sladd som man skulle ha. Ingen aning, så jag köpte den, men om jag hade en kunde jag lämna in den inom 30 dagar och det har snart gått. Men det blir en kortis, helst så tidigt som möjligt så det förhoppningsvis inte hinner komma så mycket folk.

Kommentarer
Postat av: Erika

ohh indien är nog superhäftigt! skulle jag också vilja resa till.. hoppas allt är bra me dig! :)

2009-02-22 @ 08:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0