glitter

Glömmer ju som vanligt att skriva om alla roliga detaljer. I torsdags lyckades jag spräcka mina jeans så de åkte i papperskorgen så fort jag kom hem. Tyvärr. De var väldigt sköna men å andra sidan har jag ju nu en anledning att köpa nya bralls :D

Dessutom lyckades jag skära mig på ett glas. Skulle dricka och kände att det stack till lite på läppen men tänkte inte på det, förutom att jag kollade på glaset och konstaterade att det var en liten flisa borta just där jag druckit. Efter en stund sved det en massa och började smaka blod i munnen, så jag kände och fick blod på fingret. Så från och med ikväll blir det sugrör när jag ska dricka något!

Ikväll är det som sagt dags för vår vi-har-bott-här-i-två-år-glitterfest. WOHO! Glitter är temat och jag och Jo har hittat likadana tröjor som vi ska ha på oss. Det kommer bli grymt.

Nu ska jag räkna matte och sen dammsuga. Party party!
Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0