nyklippt

Idag har jag tampats med nya skrivarutmaningar, men jag känner mig inte dålig för att jag inte fattar, för de som jobbar på supporten fattar inte heller varför datorn/skrivaren beter sig som den gör. Har haft ännu ett timmeslångt samtal idag, och det funkar fortfarande inte.

Annars har jag idag klippt mig :D Jätteskönt och alldeles kort. OCH - jag har anmält mig till matte E. Har ju bestämt mig för det redan innan, och tänkte inte mer på det utan lämnade bara in pappret, men efteråt blev jag plötsligt nervös. Hur ska det gå? Jag tycker ju att matte D, som jag läser nu, är lite småknepigt...

Jag ska snart än en gång bege mig ut i stormen, som aldrig verkar vilja ge med sig. Läste igår på en löpsedel att "det sibiriska snöovädret" var på väg in mot sverige, är det det vi fått nu? Ingen snö men väldigt mycket vind. Man pälsar på sig för att inte frysa ihjäl, sen trampar man hemåt i motvinden och uppför alla backar, så håller man istället på att kola vippen av värme. Nåja, hoppas våren är på väg snart i alla fall!

Kram på er


Fis-nissen Skunken/Klotis/Sotis


Singstar hos Jenny


Min nya frill! :D

Kommentarer
Postat av: malinchen

du ser jättefin ut i håret gumman!

2009-02-03 @ 22:27:20
URL: http://malinchen.blogg.se/
Postat av: jossa

SNYGGT!

2009-02-04 @ 14:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0