pluggsöndag med kattfisar

Lördagens vinkväll hos Jenny var trevlig. En massa snack, vin och sing star (:

Igår var det plugg för hela slanten, först fysik, sen handlade jag lite, pluggade lite till, åkte och tränade, hem och duschade och sen hem till Jossan för att agera moraliskt mattestöd. Konstigt nog fattar man alltid bättre bara för att någon sitter bredvid, sen när man ska göra det på egen hand går det inte alls lika bra. Jag själv fortsatte där på min pluggdag och räknade själv lite, tills jag blev alldeles för trött och åkte hem. Men innan det skulle vi först klippa Sotis klor. Gick väl sådär, han ville inte alls vara med. Istället fes han typ hela tiden, och det luktade verkligen ÄGG, för den som ville veta.... Men hur kan det lukta så om han bara äter torrfoder?? Han får verkligen ingenting annat. Mysko.

Sovmorgon idag och skoldag utan några särskilda händelser. Handlade med Ebba på vägen hem, jag älskar Özen - billig frukt åt folket!! Jo, förstås, jag ringde skrivarsupporten imorse. HP den här gången. Killen där sa att jag måste få bort allt som har med min gamla skrivare att göra innan den nya kan fungera, så nu måste jag ringa tillbaka till den gamla skrivarsupporten igen. Måste man vara någon slags it-tekniker för att kunna installera en simpel skrivare?! Jobbigt.

Nu ska jag snart bege mig ut i stormen igen och åka till skolkören, "Stämpus". Det blåser verkligen sjukt mycket. Höll på att inte komma hem :P

Kommentarer
Postat av: Lopp

Klotis menar du väl? ;)

2009-02-03 @ 10:49:25
Postat av: nina

oj råkade trycka enter lite fort så det bidde två kommentarer, eller en som egentligen är värd.



tänkte iaf säga att jag saknar Özen! GIMMEEE

2009-02-03 @ 11:02:34
URL: http://ninita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0