kvällsskrivande

En kort resumé från helgen innan jag måste sova
- ledig fredag med försök till plugg, gick väl sådär... Tränade och tvättade, och på kvällen åkte jag till Jossan innan hon skulle åka till Stockholm.
- Lördag hem till Jossan igen, men denna gången var bara Sotis hemma, jag var nämligen kattvakt :)
- Gick och mötte Stina, som skulle hälsa på, vid tåget. Vi gick och handlade och sen till Sotis igen så han inte skulle vara alltför hungrig.
- På söndagen gick vi en lång promenad, innan Stina skulle åka hem igen. Hon bokstavligen ramlade in på tåget, då det var ett jättelågt steg ner på tåget, så hon ramlade. Blev jätteorolig men verkade mest tycka att det var pinsamt att så många såg... En riktigt kruttant det där!!
- Taizémässa med kören på kvällen.
- Idag har jag varit på antagningsprov för skolkören "Stämpus" och kommit med.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0