min fina cykel...

I förrgår upptäckte jag att dynamolyset på min två dagar gamla cykel redan har pajat. Hur bra känns det egentligen? Så jag ringde till cykelaffären - efter att ha kollat med en annan cykelhandlare på vägen hem att det var något som måste lagas, och inte bara något som en oteknisk tjej råkat fippla med - och försökte tvinga dem att komma och hämta cykeln och sen laga den. Det gick inte så bra, men jag hoppas i alla fall att jag gjorde min ilska förstådd över att min sprillans nya cykel redan fått för sig att krångla. Nu måste jag åka till Väla någon dag, och Gud vet hur lång tid det tar att laga det där. Förhoppningsvis inte alltför lång tid...

Igår såg jag sista delen av Gardells miniserie i SVT1, De halvt dolda. Väldigt obehaglig serie. Se den om ni har möjlighet. Går säkert att hitta på SVT Play.

Nu måste jag hämta min tvätt. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0