sommarplaner

Nu var det ett tag sen, har kommit av mig lite. Men som en liten uppdatering har jag nu avslutat mina studier på tekniskt basår med bra resultat, har inte behövt skriva om en enda tenta :D Till hösten har jag sökt Byggteknik inriktning arkitektur, som också är i Helsingborg. Tror och hoppas att det blir bra, det låter i alla fall spännande!

Nu är jag i Västerås över sommaren. Har hyrt ut min lägenhet och ska sommarjobba på Scandic. I övrigt blir det väl mycket lek med vännerna och antagligen en del resor till huvudstaden. Ska försöka få till en dansklassvecka på Balettakademien också. I år blir det nog för Karl och Knut.



So long!

Kommentarer
Postat av: ninis

åååh! bra jobbat ANNA! duktig flicka! man blir oerhört stolt må jag säga :) kul att du kommer vara i västerås OCH STOCKHOLM :) jag kommer hem från Malta 5 juli, då blir det en vecka ledigt i västerås sen blri det jobba arslet av sig i sthlm.

kom ihåg o boka in den 1a aug för då blir det smällar serru! :) KRAAAAAAAAM och hälsningar från varmt, soligt och uuunderbart Malta!

2009-06-19 @ 19:24:17
Postat av: Jossa

Haha, kollade bara snabbt på bilden. Såg ut som grävling då! Haha, som han Gösta i "Doris & Gösta". På tal om kul grejer, skettbena var väldigt roligt hahaha. Och pickelpusten. Madde hade sagt till Fredrik att pulla lite på henne. Hon skulle säga pilla... :P

2009-11-23 @ 13:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0