jag hittade inlägget!

Jag känner att jag är lite dålig på att uppdatera här på bloggen, men jag får väl göra ett försök nu. Känns egentligen inte som att jag har så mycket att berätta :P

Kan ju börja med att jag har fått igång skrivaren, OCH den kommunicerar med datorn! Woho! Jag omformaterade hela datorn så den var i skick som ny, installerade skrivaren och nu fungerar allt som det ska. Äntligen. Tänk att det ska behövas såna extrema åtgärder. Allt försvinner ju från datorn så det var bara att installera word och sånt igen och fixa trådlöst internet osv.

I onsdags var det inkomstdags och jag firade det hela med att köpa nya skor :) Såg dem i lördags när jag var på Väla och funderade lite, och nu står de så fint i hallen.

I torsdags var jag och Jossan på företagsrock med bandets övriga medlemmar med respektive. Det var trevligt och till och med jag blev riktigt sugen på att vara med, fast jag tycker det är obehagligt att sjunga i mikrofon. Det är det som är skönt med kör, man är bara en i mängden, men har man mikrofon så hörs det verkligen om man sjunger fel!! I alla fall kanske det blir dags nästa år?! Måste bara komma på ett bra tema som både vi och publiken gillar.

Ikväll ska vi (jag, Jossan, Jenny och Theresia) till Hanna som har fyllt år. De andra ska gå ut, men jag ska inte följa med, måste plugga en massa imorgon. Tenta om en vecka! I alla fall tror jag att jag ska ha mina nya fina skor då (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0