livet är inte rättvist

Idag har jag bölat mer eller mindre hela dagen. Jag kom på igår att min morfar skulle ha fyllt 75 år idag. Men han blev bara 54. Han dog alldeles för tidigt. Samtidigt fyller mormors moster 88 idag. Jag har dessutom hört en massa bra saker om min morfar så det hade varit roligt att lära känna honom. Sen till råge på allt så är det ju snart tenta och jag börjar känna av stressen ordentligt nu. Från och med förra veckan började jag sova dåligt, vilket var exakt samma tid innan tentorna som förra terminen. Jag börjar se ett mönster. Sen att jag blir så nervös så jag är som ett nervvrak när det är dags gör ju inte saken bättre...

Jag har avslutat dagen med att gå på ett skönt intensivpass. Väldigt skönt att få ta ut sig och få tänka på något annat än livet och fysiken!

Igår var vi hos Hanna och firade att hon fyllt år. Jag som inte införskaffat någon present till födelsedagsbarnet hade jag med mig nybakade bullar, som jag gjort under förmiddagen. Har kommit fram till att jag tycker det är roligare att baka än att dem. Vi kollade i alla fall på melodifestivalen och sjöng SingStar (såklart) och sen gick de andra vidare ut på krogen. Själv skulle jag plugga som en tok idag så jag åkte hem och sov mina 8 timmar innan jag satte igång.

Men nu ska jag sova, och ladda inför sista laben för den här läsperioden. Hej svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0