Matte D, check!

JAG ÄR GODKÄND på mattetentan!! Så skönt att veta det. Vet än så länge inte resultatet men jag har jämfört mina svar med de rätta svaren som skickats ut. Imorgon skickas resultaten till mailen, och hängs dessutom upp på vår egen anslagstavla i skolan så alla kan ta del av allas resultat. Känns inte som att någon annan har med det att göra, men när det ändå är sådär öppet kan man ju inte låta bli att titta på vad de andra fått... Undrar om det är någon som får full pott den här gången också?

Just nu har jag en liten paus i mitt fysikpluggande. Jag håller på att göra övningstentor, och har kommit fram till att det verkligen är tur att vi har fem timmar på oss, för när jag gör den hemma tar det ungefär två och en halv, och då gör jag nog inte lika noggrannt som när jag väl sitter där med den riktiga tentan, plus att jag vill hinna räkna den i alla fall två gånger och gärna titta igenom den en gång till. Nåja, vi får väl se hur det går med den också. Jag har inga större mål eller förväntningar med den, men jag vill naturligtvis bli godkänd direkt.

Men nu är det dags att återgå till skrivbordet.
Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Anna!

Hur är det? Läser att du pluggar matte och fysik?!?!?!?! GAH! Vad är det du läser egentligen, är allt jag tänker haha. Själv är sådana ämnen grekiska för mig, förstår nada! haha.

Hoppas allt är bra!

kramizar

2009-03-12 @ 20:48:51
URL: http://thelittleswede.wordpress.com
Postat av: Susanne

vad ska du läsa sedan?

nej, jag tror inte att jag lånade din teoribok. har för mig att jag lånade en från carro. eller har jag fel? vet iaf att jag inte har någon kvar, då när jag flyttade från irsta så var det inga körkortsböcker kvar…

ha det toppen! kramizar

2009-03-16 @ 23:32:48
URL: http://thelittleswede.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0