teenta

Tenta imorgon! Det känns ganska bra, jag är nog bra förberedd men det finns ju alltid saker man är osäker på... Det jobbiga är att tentan inte börjar förrän kl 14. Bättre om den är på morgonen så hinner man inte bli så nervös. Anyway, jag ska försöka slå ihjäl tiden på något bra sätt, förhoppningsvis kan jag sova ut ordentligt, kanske läsa lite fysik om det känns bra, och sen äta lunch med Jossan och Eva-Lis på Vegeriet! Mums!

På fredag är det fysiktenta också. Den är jag mest nervös över, har inte fattat allt. Får helt enkelt hoppas att det kommer under veckan. Nu har jag ju lagt mest energi på matten men efter imorgon är det fysik dygnet runt som gäller. Inte riktigt kanske, men nästan :P Ska bli skönt när de är över. Då är det tentafest, tentashopping ochnya kurser. Woho.

Snart kommer Nina hit också, och medan hon väntar på att Jossan ska sluta jobba ska jag ta hand om henne :D Ska bli så roligt!!

Kommentarer
Postat av: Nino

åååh min egna lilla babysitter!! ska bli sjukt kul o ses. jag längtar! vad bra att du kände dig nöjd med tentan. jag har tenta om en vecka o är sjukt nervös.. HUR SKA DETTA GÅÅÅÅ!? nåja, vad kan man göra mer än plugga just nu?! ses snart :)

2009-03-11 @ 14:45:16
URL: http://ninita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0