och så var det det där med överskrift...

Idag tänkte jag som sagt försöka sova så länge som möjligt för att inte behöva vara så nervös. Det gick väl sådär... Vaknade halv åtta, och kunde inte somna om, så jag tog mig en långfrukost, satt vid datorn ett bra tag och gjorde mig i ordning i en halv evighet. Cyklade ner till stan, där jag tjuvstartade min tentashopping med att köpa en tröja som jag sett på Vero Moda för ett tag sen. Sen tog jag mig till Vegeriet för att möta Eva-Lis och Loppan, och vi åt en så god lunch!

Tentan kändes nog ganska bra, men jag vill inte ha för mycket självförtroende förrän jag sett resultatet. Räknade i alla fall allt två gånger, och sen på vägen hem köpte jag mig en semla :)

Har precis pratat med min Malinch. Jag saknar dig, vi måste ses snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0