vår?!

När jag som mest börjat tro att våren är på väg vaknar jag och tittar ut genom fönstret och ser snö samtidigt som termometern visar 0 grader. GE MIG VÅR!

Igår bokade jag och mamma en weekend till Paris. Mm vad underbart det ska bli. I princip ingenting står på schemat, utan vi ska bara glida runt och sitta på caféer och titta på folk. Det enda vi vet är att vi inte ska göra något turistigt som Eiffeltornet, Triumfbågen, Louvren... Det är redan avklarat. Möjligtvis Sacre Coeur då, men det är bara för att utsikten är så fin.

Men innan Parisresan är det påsk. Jag får påsklov redan nästa torsdag, så jag bokade mig även en resa till Västerås till fredagen. Så den som vill hitta på något med mig i dagarna där är jag nästan helt öppen för förslag (:

Imorgon får vi finbesök från hufvudstaden, Nina kommer hit!!! Och eftersom det är våffeldagen blir det våfflor för hela slanten, mumma!

Ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0