bra service på Åhléns!

Idag har jag strosat runt en stund på stan och flundrat på lite julklappar samt klippt luggen. Kollade också på lite julpynt på Åhléns och eftersom jag tänkt köpa mig en liten gran imorgon så måste jag ju ha någonting i den. Kollade in hemsidan för några veckor sen och såg då en glittrande ballerina som jag bara kände att den måste jag ha! Väl där hittade jag den inte, så jag frågade om den fanns eller skulle komma in något mer. De hade slut i sitt lager, men kollade även upp i datorn och ringde till huvudlagret för att vara helt säkra. Den var slut överallt... Men så ringde en av de tre som jag fick hjälp av till Åhléns på Söder och de hade, som tur var, två stycken kvar, så hon frågade hur många jag ville ha och la undan. Det kallar jag bra service!

På lördag ska jag och Jossan julpyssla lite hemma hos mig. Vet inte än vad vi ska pyssla med, men kanske pynta min gran och baka lite? Vi får se. Jag har tänkt göra julkort också och skicka ut men de vill jag nog göra själv :P Innan pysslet ska vi i alla fall gå en stund på stan, så får vi se om vi hittar något kul.

Jag är helt i fas med skolan just nu och det känns jättebra, så fast det inte är så lång tid kvar till nsta tentaperiod känner jag mig inte stressad. Gjorde färdigt alla husbyggnadsteknikuppgifter i förväg, är i fas i matten (ända tills imorgon då det är dags för nästa föreläsning) och lämnade in talet igår kväll/inatt. Nu ska jag bara göra en power point-presentation till det men det är bara kul, och såklart öva det, helst så jag kan det utantill.

Jag har ju börjat dansa också!!! Har hittat en jazzklass som jag trivs jättebra med, lätt bästa nivån hittills. Har gått två gånger nu, tredje ikväll, och sen ska jag fortsätta nästa år (: Och nu ska jag snart dit, så jag måste kila. Hej

Kommentarer
Postat av: loppan

DU ÄR DUKTIG!

2009-11-26 @ 20:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0