Positiv kritik värmer

Ah, har nyligen kommit hem från dansen, ätit soppa och pannkakor och pratat med pappa en bra stund (: Nu sitter jag och surfar runt på nätet och försöker göra min power point, samtidigt som jag kollar på Generation Fett. Jäklar vad stor han är, 220 kg! Att man dessutom får se nakenbilder på honom som han har på sin hemsida gör ju inte saken bättre...

I alla fall, så skulle jag berätta att jag blev jätteglad när min danslärare sa till mig att det såg bra ut. Så skönt att höra ibland, och speciellt när man är ny! Det är som sagt bara tredje gången jag är där men har redan i princip lärt mig hela uppvärmningen och koreografin.

Imorgon ska jag till J&K och käka tacos och kolla på Idol. Mysigt värre, och jag lär behöva det efter några timmar på Väla, eller som Jossa sa: helvetet på jorden.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0