En bra dag!

... som började med tvättid på förmiddagen. Riktig stortvätt med två uppsättningar lakan och ett fåtöljöverdrag. När jag väntade på maskinerna passade jag på att dammsuga lite och fixa lite med min skoluppgift.

Klockan 14 hade jag en liten föreläsning om H+projektet. Intressant men kändes lite ovärt att ta sig till skolan för 30 minuters föreläsning. Kunde i alla fall hämta ut hjälm, väst och skor inför morgondagens afu. Skulle egentligen göra det imorgon bitti men besöket är i närheten av mig så det vore lite onödigt att åka fram och tillbaka på morgonkvisten. När jag ändå fick lite tid över passade jag på att mäta upp Sundstorget där jag valt att placera min kiosk i skoluppgiften då man ska rita upp en plan över platsen man valt.

Sen väntade en eftermiddag med Loppan med glass i solen. Jag hittade en BH för 90 spänn som jag slog till på. Eller eftersom förrvirrade jag hade glömt min plånbok på väg till skolan fick Loppish betala först men nu har jag betalat för mig (:

Nu efter danslektion, dusch och mat är jag nöjd och laddad för morgondagen då Emma kommer hit på eftermiddagen. Ska bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0