Ett påsklov senare

Efter 2½ vecka är jag hemma efter ett avslappnande påsklov. Det har hänt en massa så jag nöjer mig med att skriva upp det i punktform:
- firat pappas födelsedag och bowlat
- varit på sommarjobbsintervju på mammas jobb (jag fick det inte)
- firat min morbrors födelsedag
- bjudit min Malinch på massage
- varit ute och sprungit och simmat
- varit på steppläger med Amanda, sjukt kul! Jag kommer leva på det länge!! Måste bara tillägga att 17 timmars stepp på fyra dagar ger värk. Överallt.
- lunchat med pappa
- tillsammans med mamma bjudit mormor på middag
- träffat Maxan
- gått med i Tradera, det här kan bli farligt...
- hälsat på Sofia i Östersund med solpromenader, flyttstädning, utflyttningsfest, Alice i Underlandet och relaxdag på Storsjöbadet

Nästan hemma efter en hel dags resande tillbaka till Skåneland blir jag bjuden på middag hos Nicki. Skönt att jag slapp komma på själv vad jag skulle laga. Det blev chili con carne med vitlöksbröd (:

Igår lekte jag med Loppan hela dagen. Vi sprang, kollade tapeter, åt lunch och mellanmål och masserade varandra. En vanlig dag med Loppan helt enkelt.

Idag har jag haft afu på Väla, vi kollade in den pågående utbyggnaden. Jag cyklade dit i det fina vädret. Den enda som cyklade... På vägen hem plockade jag tussilago och väl hemma blev det premiär för balkonglunch (:



Två dagar kvar med afu, sen börjar allvaret igen. Innan dess ska jag njuta av solen, värmen och våren!

Nu ska jag göra våfflor :D


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahha jo men nu har jag en till tävling:D Så denna gång får du vara med igen! Och snabba dig:D Hahah



http://maddesmumms.blogg.se/2010/april/tavling-i-sammarbete-med-tartpinglan.html



Så spring in:D

2010-04-14 @ 22:03:36
URL: http://maddesmumms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0