Frisk och svettig?

Klockan 16 hade jag bestämt mig för att gå på Step2 och när passet var nästan slut fick jag för mig att jag skulle gå på ett intensivpass också som började direkt efter. Sagt och gjort så levde jag verkligen upp till i alla fall andra halvan av namnet Friskis & Svettis!


När jag cyklade hem luktade det verkligen vår och nyutslagna blommor och jag kom genast att tänka på en sång som jag och mamma alltid sjöng kanon i bilen när vi åkte långt. Det gör vi i och för sig fortfarande :P

Ljuvlig, ljuvlig, ljuvlig, ljuvlig
kommer sommar'n till vår by
kommer lju- kommer ljuvlig tralala
ljuvlig till vår by

Jag har inte helt oväntat inte fått någon matte gjord idag. Lite dåligt samvete men jag får ta igen det i veckan som kommer. Måste nog få lite hjälp först att fräscha upp minnet ändå innan jag sätter igång.

Imorgon är det heldag som gäller med skola 8-17 och sen kör på kvällen. Har något svagt minne av att det är något möte jag borde gå på också. Får se hur det blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0