Söndagsfrukost



Visst är det härligt att verkligen ta sig tid att äta frukost en söndagmorgon? Det är verkligen lyx för mig. Att dessutom ha en god bok och radion på lite lätt i bakgrunden gör inte saken sämre.

I fredags träffade jag Emma för första gången på tre veckor. Vi fikade på Espresso House, såklart, och åt lite senare thaibox på Söder och kvällen avslutades med tv och mys.

När hon gått igen igår förmiddag fick jag faktiskt lite plugg gjort innan jag på kvällen tog mig till J&K. Däremot var bussförbindelserna inte de bästa så det slutade med att de kom och hämtade mig och på vägen hem köpte vi pizza. Kollade tv och fnissade som vanligt en massa. Fick också skjuts hem, tack för det!

Nu ska jag försöka plugga lite till för att mitt samvete inte ska vara på botten. Närmare bestämt matte, och helst lite geomatik. Kioskuppgiften har jag inga problem med eftersom jag tycker den är rolig, men det gör ju att jag helst håller på med den och skjuter upp det andra. Kanske helt enkelt ska ta hand om den ikväll istället. När det är intressant får man plötsligt väldigt mycket energi någonstans ifrån... Matte nu alltså. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0